Про підсумки районного семінару-практикуму учителів української мови та літератури

Із 14 по 18 грудня 2020 року на базі Володимирівської ЗШ І-ІІ

ступенів проходив районний семінар-практикум учителів української мови

та літератури в режимі онлайн із проблеми «Модернізації освітнього процесу

на уроках української мови та літератури».

Методичною метою семінару було показати шляхи модернізації

освітнього процесу на уроках української мови та літератури.

Семінар-практикум розпочався із рубрики «Будьмо знайомі», де його

учасники заповнили вхідні анкети та створили спільну презентацію.

У рубриці «Про головне» учитель української мови та літератури

Володимирівської ЗШ І-ІІ ступенів Рябошапка Юлія Вікторівна представили

теоретичний блок із проблеми семінару, що вміщував як власні її надбання,

так і досвід колег із різних регіонів України. Це учительські лайхфаки «Як

зробити урок української справді цікавим» та дайдждест «Відеоконтент.

Навіщо це учителю».

У третьому блоці «Мовно-літературний натюрморт» Юлія Вікторівна

представила практичні доробки:

- челендж «Вибрики наголосів, або НЕскладні вИпадки наголошення» ;

- творчий каламбур «Фразеологізми очима дітей»;

- раптівка «Смачні слова»;

- відеоконтент «Від поезії до пошуку власного «Я».

Учасники семінару високо оцінили матеріал рубрики. У коментарях

вони відзначили творчість, креативність вчительки, нестандартні, інноваційні

підходи до викладання української мови та літератури. Ось окремі з них:

- креативно, змістовно, яскраво, цікаво, гарні ідеї. Дякую за отриманні

враження, емоції, за нові підходи. Так тримати! Впевнено рухатися

вперед!

- Юліє Вікторівно, Ви надзвичайно творча вчителька! Матеріал,

викладений на цій сторінці, надзвичайно цікавий і практично

реалізований Вами й Вашими учнями! Так тримати! Успіхів Вам!

- Відеопоезії, які Ви, Юліє Вікторівно, представили, це саме та

ЦІКАВИНКА, заради якої я перебуваю у гостинах Вашого семінару.

Вони надихають! Обов'язково запропоную своїм учням. Я думаю, що

це ключик до їхніх сердець (і себе показати, і відчути аромат

поетичного слова чи заглянути у світ письменника). Дякую!

- Юліє Вікторівно, дякую за нестандартну, творчу роботу. Відомо, що

челендж – це можливість покращити самооцінку та перевірити свої

здібності. Головне, щоб він був безпечним та ніс позитивний виклик,

сходинку й досягнення для дитини. А Ваші діти, безперечно, творчі!

Стільки енергії й позитиву! Ви уміло втілюєте свої ідеї.

Не менше відгуків було залишено учасниками семінару після

ознайомлення з блоком «Літературне намисто» (практичний блок), який

містив:

- «Епізоди» (за творчістю Лесі Українки);

- фут- квест «Шукачі скарбів».

У даному блоці Юлія Вікторівна представила власні напрацювання з

вивчення творчості Лесі Українки (відеоуроки) та сценарій фут-квесту

«Шукачі скарбів». Мета квесту була прищеплювати почуття любові до

рідного краю; виховувати повагу до людей, що прославили село.

18 грудня на завершення семінару-практикуму була проведена

відеоконференція, у ході якої Юлія Вікторівна презентувала проєкт

«Фразеологізми очима дітей». Учасниками відеоконференції стали всі

вчителі української мови та літератури закладів загальної середньої освіти

району, які мали змогу поспілкуватися зі вчителькою, отримати відповіді на

запитання, що виникли під час інтернет-семінару. Вони високо оцінили

роботу Юлії Вікторівни щодо модернізації освітнього процесу під час

викладання предмету.

Інтернет-семінар учителів-словесників пройшов активно та

результативно. Його учасники під час відеоконференції та вихідного

анкетування дякували Рябошапці Ю.В. за спілкування та набуті знання,

адміністрації закладу та педагогічному колективу за сприяння у проведенні

заходу.

Кiлькiсть переглядiв: 0

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.