Про органiзацiю освiтнього процесу в закладах загальної середньої освiти пiд час карантину

Про органiзацiю освiтнього процесу в закладах загальноi середньої освiти пiд час карантину

Вiдповiдно до листа МОН Украiни вiд 23 березня 202O року N9 1/9-173 "Щодо органiзацii освiтнього процесу в закладах загальної середньої освiти пiд час карантинy" вчителi в умовах карантину працюють з учнями, що дистанцiйного перебувають удома, шляхом використання технологiй навчання з урахуванням матерiально-технiчних можливостей закладу освiти.

В рамках реалiзацiї права на автономiю адмiнiстрацiя закладу може запропонувати рiзнi пiдходи щодо органiзацii та облiку реалiзацii освiтнього процесу, у тому числi здiйсненого з використанням дистанцiйних технологiй, коли вчитель знаходиться поза межами закладу ocвіти. Тобто адмiнiстрацiя заклду освiти може i має органiзувати, координувати та здiйснювати контроль за виконанням вчителями ocвітніх програм. Таким чином, з огляду на вищезазначене, кожен заклад загальноi середньої освiти повинен:

1) розробити розклади щоденних дистанцiйних занять у формi вебiнарiв, онлайн-консультацiй, вiдео-урокiв у режимi онлайн, скайп-конференцiй, тестувань, якi охоплюють yci предмети iнваріантної складовоi робочого навчального плану кожцого класу. Розклад занять та робочий час вчителя в дистанцiйному режимi рекомендусмо максимально наблизити до розкладiв навчальних занять та поточного режиму роботи. Вчитель повинен забезпечити живе спiлкування з учнями у режимi онлайнl що дає зворотнiй взаемозв*язок.

2) розмiстити на сайтах закладiв освiти та довести до вiдома учнiв та батькiв розробленi розклади занять у формi скайп-конференцiй, вебiнарiв тощо з зазначенням часу проведення ypoків, iнформацiйних матерiалiв та активних посилань на данi уроки та додатковi ресурси (вiдео, завдання, тести) та кориснi ресурси для самоосвiти;

3) забезпечити контроль за органiзацiеrо дистанцiйного навчання по BciM класам та BciM предметам у формi скайп-конференцiй та вебiнарiв згiдно щоденного розкладу.

Також звертаемо Вашу увагу, що вiдповiдно до Державних санiтарних правил i норм влаштування, утримання загальноосвiтнiх навчальних закладiв та органiзацii навчально-виховного процесу ДСанПiН 5.5.2.008-01 при використаннi у ocвітньомy процесi аудiовiзуальних технiчних засобiв навчання, комп'ютерної технiки на уроках безперервна тривалiсть занять встановлюсться для

1-4 класiв 15-20 хв.,

5-7 класiв 20-25 хв.,

8-11 класи 25-30 хв.

Тривалiсть перерв мiж уроками для учнiв першого класу повинна бути не меншою 15 хвилин, для вcix iнших класiв - 10 хвилин .

На чисельнi звернення батькiв нагадуємо, що при визначеннi доцiльностi, характеру, змiсту та обсягу домашнiх завдань слiд враховувати iндивiдуальнi особливостi учнiв та педагогiчнi вимоги, а також не допускати перевантаження учнiв. У 1-му класi домашнi завдання не задаються. Обсяг домашнiх завдань мас бути таким, щоб витрати часу на ix виконання не перевищували у 2-*у класi 45хв.; у3 класi- l години 10 хв.; 4 класi- l год. 30хв.; у 5-6-му класах - 2,5 години; у 7-9 класах - 3 години; у 10-12 класах - 4 години.

Кiлькiсть переглядiв: 0

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.