/Files/images/ima.jpg Про підсумки проведення науково-практичної інтернет-конференції за підсумками роботи над науково-методичною проблемою «Підвищення професійної компетентності керівних та педагогічних кадрів загальноосвітніх навчальних закладів як умова розвитку особистості учня»

Увага!!! Обираємо науково-методичну проблему району.

Шановні колеги!

Запрошуємо Вас взяти участь у роботі районної науково – практичної Інтернет - конференції за підсумками роботи над проблемою

«Підвищення професійної компетентності керівних та педагогічних кадрів загальноосвітніх закладів як умова розвитку особистості учня»

28 березня – 04 квітня 2016 року

Напрями роботи

1. Управлінський аспект реалізації науково-методичної проблеми.
2. Творчі лабораторії
- суспільно-гуманітарного циклу;
- природничо-математичного циклу;
- художньо-естетичного циклу;
- оздоровчого циклу;
- дошкільної і початкової освіти.
3. Творчий учитель-творчий учень (робота з обдарованими дітьми).

Адреса проведення конференції: відділ освіти Петрівської райдержадміністрації, вул. Комінтерна, 5, смт Петрове, 28300

Платформа проведення: сайт районного методичного кабінету:

http://petrove-petr-rmk.edukit.kr.ua/internet-konferenciya/

Мова конференції: українська.

Умови участі у роботі конференції

Для включення теми до програми конференції та розміщення матеріалів необхідно до 20 березня 2016 року подати заявку за посиланням (додаток 1), текст виступу та матеріали з досвіду роботи (додаток 3) відповідно до листа відділу освіти

Кiлькiсть переглядiв: 0

Коментарi

  • Тетяна Деркач

    2016-03-30 11:27:30

    Хочу сказати, що ситуація з шестирічками, які йдуть до школи чимось схожа. І якщо батьки розділяють цю непомірну ношу з дітьми, то адаптація буде проходити легше. Але в сільській місцевості часто буває, що до важкої програми, неготових учнів, додається ще й батьківська байдужість, і що ж тоді робити «бідному» вчителю? Ця тема є дуже актуальною та враховуючи що це відгук, резюмую свою думку. Вихід з даної ситуації: перегляд і зміни в програмі, або ж, що більш реально – це віддавати дитину до першого класу по досягненню нею 7 років...

  • Тетяна Деркач

    2016-03-30 11:25:49

    Одна з цих причин - невідповідність вимог програми до психофізіологічного розвитку дитини! Мислення, сприйняття, довільна увага та інші психічні процеси, в цей час, знаходяться в активному розвитку, і дитина, не в змозі засвоїти навчальний матеріал, їй дуже важко, бо ще не сформовано те, «чим розуміти». Вибачте за такий приклад, але, якби ви реагували, коли б батьки своє 6 річне дитя, примушували щоденно поратися по господарству, носячи по два 15 літрових відра з водою!!! Обурення в цій ситуації буде якраз адекватною реакцією...

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.