Педагогічні читання «Василь Сухомлинський і сучасність»

Нестримно біжать дні, минають роки...Здається, зовсім недавно проходили педагогічні читання до 95 -річчя великого вітчизняного педагога-гуманіста, землякаі добротворцяВ.О. Сухомлинського.Минуло 5 років, упродовж яких не припинялася робота у закладах освіти району. Проводилисявідкриті уроки, виховні заходи, конкурси за творами В.О. Сухомлинського,конференції, семінари, вебінари, майстер-класи та інші заходи, під час яких освітяни на високому рівні демонстрували втілення ідей великого педагога в освітнійпроцес.Цей рік знаменний для педагогічних колективів нашої держави визначною ювілейною датою –100 річчямвід дня народження одного з найвідоміших вітчизняних педагогів, психолога, дослідника і публіциста, громадського діяча, праця якого набула світового значення - Василя Олександровича Сухомлинського. Його ідеї, науково-методичні розробки, практичний досвід нині втілюються в освітньо-виховних системах європейських країн, Японії, Америки.Педагогічні ідеї великого Добротворця живуть і розвиваються та знаходять своє втілення у роботі закладів дошкільної та загальної середньої освіти району.

З метою вшанування пам’яті, педагогічної праці та громадської активності В.О. Сухомлинського, дослідження і творчої трансформації його ідей розвитку, формування, виховання дитини 27 вересня 2018 рокуна базі комунального закладу «Петрівське навчально-виховне об’єднання «загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – гімназія»відбулися районні педагогічні читання «Василь Сухомлинський і сучасність».Педагогічні читання розпочалися нетрадиційно -із флешмоба «Серце віддаю дітям» та презентації районної творчоївиставки робіт педагогів та учнів «Василь Сухомлинський і сучасність» .

Із вступним словом „Спадщина Василя Сухомлинського – невичерпне джерело Нової української школи» виступила завідувач районного методичного кабінетуОшега З.С., яка привітала учасників, наголосила на значимості педагогічної спадщини В.О.Сухомлинськогоу Новій українській школі, актуальності його теоретичних положеньй методичних знахідок щодо формування творчої особистості учнів.

Питання щодо формування у дітей почуття доброти і людяності під час упровадження творчої спадщини В.О.Сухомлинського презентувалаКоробчук О.К., в.о. завідувачаЛуганськогоДНЗ.У ході педагогічних читань Лівак О.Л., завідувач опорного закладуз питань упровадження педагогічної спадщини В.О.Сухомлинського,поділився досвідом роботи щодо актуальності впливу в умовах сьогодення поглядівВ.О.Сухомлинського на творчий розвиток учителя, шляхи піднесення його професійної майстерності.Коломоєць Т.Г., учитель початкових класів Петрівської ЗШ І ступеня, філії Петрівського НВО «ЗШ І-ІІІ ступенів- гімназія», розкрилапитання щодо впровадження педагогічної спадщини В.О.Сухомлинсько в рамках реалізації Концепції Нова українська школа, розкрила реалізацію педагогіки гуманізму у роботі з педагогічними працівниками, учнями початкових класів та їхніми батьками.Про актуальні проблеми національно-патріотичного виховання, зокремапогляд на проблему через творчість В.О.Сухомлинського» висвітлила Канівець О.М., директор Ганнівської ЗШ І-ІІІ ступенів.Досвід використання педагогічної спадщини В.О.Сухомлинського в практиці роботи школи з питаньформування екологічної грамотності сучасних школярів презентувалаДяченко С.Д., вчитель географії Новостародубської ЗШ І-ІІІ ступенів.Розвиток творчого потенціалу особистості крізь призму спадщини В.О.Сухомлинського висвітлила у виступіСкворцова О.М., заступник директора з навчально-виховної роботиПетрівської ЗШ І-ІІІ ступенів.У ході педагогічних читань, після пленарної частини, працювали предметні секціїна чолі із модераторами:СЕКЦІЯ 1.«Спадщина Василя Сухомлинського в дошкільній освіті (модератор Сердюк В.Г., методист РМК);СЕКЦІЯ 2.Модернізація початкової освіти: діалог із В.О.Сухомлинським (модератор: Лубенець Г.І., методист РМК);СЕКЦІЯ 3. Роль шкільної бібліотеки у розвитку творчої особистості учнів (модератор: Вершок Н.Б., методист РМК);СЕКЦІЯ 4. Реалізація ідей В.О. Сухомлинського на уроках природничо- математичного циклу( модератор: Оранська І.В., методист РМК);СЕКЦІЯ 5. Ідеї В.О.Сухомлинського у творчій лабораторії суспільно- гуманітарного циклу (модератор: Горбанець Л.М., методист РМК);СЕКЦІЯ 6. Сучасне виховання через призму ідей В.О.Сухомлинського (модератор: Швець Т.М., методист РМК);СЕКЦІЯ 7. Використання спадщини В.О.Сухомлинського в управліннісучасним закладом освіти (модератор: Лепська О.П., методист РМК.У ході секційних засідань педагогічні працівники закладів дошкільної та загальної середньої освітиділилися досвідом роботи з питань впровадження ідей В.О.Сухомлинського у практичній діяльності.Після завершення секційних засідань модератори презентувалипроект рекомендацій з питань упровадження педагогічних ідей В.О.Сухомлинського у практику роботи педагогічних працівників.Педагогічні колективи, які представляли матеріали на творчу виставку, були нагороджені грамотами за зайняте І, ІІ, ІІІ місцята дипломамиза перемогу у різнихномінаціях..

Кiлькiсть переглядiв: 0

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.