Заняття творчої лабораторії із управлінської майстерності

20 грудня 2017 року відбулося заняття творчої лабораторії із управлінської майстерності Пустовойтенко Р.М., заступника директора Новостародубської ЗШ І-ІІІ ступенів, із проблеми «STEM – освіта – світ інноваційних можливостей».

Заступники директорів навчальних закладів ознайомилися із сутністю STEM – освіти та її різновидів (STEАM, STREAM) – одним із головних трендів у світовій освіті, яка інтегрує дисципліни (природничі науки, технології, математика, інженерія) в єдину схему навчання, проектне навчання, що закладає інтерес до дослідницької діяльності та готує дітей до життя в технологічно розвиненому світі, методичними рекомендаціями щодо впровадження STEM-освіти у навчальних закладах.

Учасники переглянули фрагмент уроку природознавства у 1 класі з теми «Рослини, їх будова. Практична робота. Вивчення будови рослини» (учитель Петрова А.М.), де спостерігали використання STEM-освіти на початковому етапі навчання дітей із метою розвитку дослідницьких здібностей, критичного мислення, мовлення, навичок, креативності, експериментування та конструювання за допомогою дитячого конструктора IECO.

У ході навчального проекту, представленого творчою лабораторією вчителів предметів природничо-математичного циклу «Вода – це життя» (Дяченко С.Д., голова міжшкільного методичного обєднання вчителів природничого циклу), слухачі ознайомилися з використанням STEM-освіти при вивченні предметів природничо-математичного циклу шляхом організації інтегрованої, творчої діяльності учнів, спрямованої на отримання самостійних результатів під керівництвом учителя.

ПЛАН

проведення заняття творчої лабораторії із управлінської майстерності

заступників директорів навчальних закладів

Дата проведення: 20 грудня 2017 року

Місце проведення: Новостародубська ЗШ І-ІІІ ступенів

Проблема заняття: «STEM-освіта–світ інноваційних можливостей».

09.25 – 10.20 Теоретична частина семінару

1.Психологічна вправа.

2. Вивчаємо нормативні документи.

· Форсайт як прогнозування соціально-економічного розвитку.

· Методичні рекомендації щодо впровадження STEM-освіти у загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладах України на 2017/2018 навчальний рік від 13.07.17 № 21.1/10-1470.

Робота в групах.

І ГРУПА. Що таке STEM-освіта?(Метод «Коротше - ще коротше»)

ІІ ГРУПА. Інтегрований урок як форма STEM-навчання.

ІІІ ГРУПА. Дослідно-проектна діяльність і STEM-навчання.

2. Презентація технології.

6 питань про STEM-освіту: що воно таке і чому змінює долю наших дітей.

3. SWOT-аналіз STEM-освіти.

Визначення сильних(Strengths) і слабких(Weaknesses) сторін STEM-освіти, можливостей(Opportunities), що відкриваються при її реалізації та небезпек (Threats), пов'язаних з її здійсненням.

4. Презентація сторінки сайту «Інформація і МИ: роздуми, цікавинки, запитання і відповіді, задачі для дітей і дорослих, новини...»

«Пізнавальні ігри та обґрунтування необхідності переходу від stem-освіти до stream-освіти в дошкільному та молодшому шкільному віці».

10.25 – 12.30 Практична частина семінару

1.Фрагмент уроку природознавства. 1 клас.

Тема: «Рослини, їх будова. Практична робота. Вивчення будови рослин» Методична мета: показати використання елементів STEM-освіти на початковому етапі навчання дітей (1 клас) з метою розвитку дослідницьких здібностей, критичного мислення, мовлення, навичок креативності, експериментування та конструювання за допомогою дитячого конструктора LEGO.

Петрова А. М., учитель початкових класів,

спеціаліст другої категорії

2. Представлення навчального проекту творчої лабораторії вчителів предметів природничо-математичного циклу.Тема: «Вода – це життя»

Методична мета: показати використання STEM-освіти при вивченні предметів природничо-математичного циклу шляхом організації інтегрованої дослідницької, творчої діяльність учнів, спрямованої на отримання самостійних результатів під керівництвом учителів.

Дяченко С. Д., голова міжшкільного

методичного об’єднання вчителів

природничого циклу спеціаліст

вищої категорії, старший учитель

ІІІ. Підведення підсумків.

/Files/images/00/IMG_20171220_121542.jpg/Files/images/00/IMG_6583.jpg/Files/images/00/IMG_6597.jpg/Files/images/00/IMG_6604.jpg/Files/images/00/IMG_6605.jpg/Files/images/00/IMG_6619.jpg/Files/images/00/IMG_6628.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 0

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.